Proponowane przystanki

Odcinek: SKM Gdańsk Śródmieście – Kowale (przewidywany do realizacji w I etapie)

Gdańsk Trakt Św. Wojciecha
(WARIANT 1 - korytarz czerwony)

  • 1+203 km linii kolejowej
  • Lokalizacja przystanku: przy ul. Trakt św. Wojciecha w rejonie skrzyżowania z ul. Sandomierską, w miejscu istniejącego tam obecnie sklepu wielkopowierzchniowego
  • Lokalizacja peronu: na estakadzie, ok. 9 m nad poziomem istniejącego terenu
  • Dojście do peronu: schody z wiaduktu kolejowego + winda
  • Integracja z pozostałymi środkami transportu: autobus, rower, samochód osobowy (kiss&ride)

Zdjęcia

Wideo

ZObacz panoramę 360 PROPONOWANEJ LOKALIZACJI przystanku

Gdańsk Trakt Św. Wojciecha
(WARIANT 2 - korytarz błękitny)

  • 1+554 km linii kolejowej
  • Lokalizacja przystanku: nad ul. Trakt św. Wojciecha i kanałem Raduni, na niezagospodarowanym aktualnie terenie w rejonie ul. Raduńskiej
  • Lokalizacja peronu: na estakadzie, ok. 9 m nad poziomem istniejącego terenu
  • Dojście do peronu: schody z wiaduktu kolejowego + winda
  • Integracja z pozostałymi środkami transportu: autobus, rower, samochód osobowy (kiss&ride)

Zdjęcia

Wideo

ZObacz panoramę 360 Proponowanej lokalizacji przystanku

Gdańsk Madalińskiego

  • 3+000 km linii kolejowej
  • Lokalizacja przystanku: na niezagospodarowanym aktualnie terenie wzdłuż ul. Małomiejskiej, w rejonie skrzyżowania z ul. Madalińskiego
  • Lokalizacja peronu: na estakadzie, ok. 6 m nad poziomem istniejącego terenu
  • Dojście do peronu: schody z wiaduktu kolejowego + winda
  • Integracja z pozostałymi środkami transportu: autobus, rower, samochód osobowy (kiss&ride)

Zdjęcia

Wideo

ZObacz panoramę 360 Proponowanej lokalizacji przystanku

Gdańsk Łostowice – Świętokrzyska

  • 3+995 km linii kolejowej
  • Lokalizacja przystanku: pod istniejącą pętlą tramwajową Łostowice – Świętokrzyska
  • Lokalizacja peronu: w tunelu, 12 m poniżej poziomu istniejącego terenu
  • Dojście do peronu: schody z tunelu kolejowego + winda
  • Integracja z pozostałymi środkami transportu: tramwaj, autobus, rower, samochód osobowy (kiss&ride)

Zdjęcia

Wideo

ZObacz panoramę 360 Proponowanej lokalizacji przystanku

Gdańsk Niepołomicka

  • 5+248 km linii kolejowej
  • Lokalizacja przystanku: wzdłuż projektowanej ul. Nowej Świętokrzyskiej, na niezagospodarowanym aktualnie terenie w rejonie skrzyżowania ul. Niepołomickiej z ul. Srebrną.
  • Lokalizacja peronu: w wykopie, 6 m poniżej poziomu istniejącego terenu
  • Dojście do peronu: kładka dla pieszych + winda
  • Integracja z pozostałymi środkami transportu: autobus, rower, samochód osobowy (kiss&ride, park&ride)

Zdjęcia

Wideo

ZObacz panoramę 360 Proponowanej lokalizacji przystanku

Gdańsk Wielkopolska

  • 5+764 km linii kolejowej
  • Lokalizacja przystanku: wzdłuż projektowanej ul. Nowej Świętokrzyskiej, na niezagospodarowanym aktualnie terenie w rejonie skrzyżowania ul. Wielkopolskiej z ul. Hokejową.
  • Lokalizacja peronu: w wykopie, 8 m poniżej poziomu istniejącego terenu
  • Dojście do peronu: kładka dla pieszych + winda
  • Integracja z pozostałymi środkami transportu: autobus, rower, samochód osobowy (kiss&ride, park&ride)

Zdjęcia

Wideo

ZObacz panoramę 360 Proponowanej lokalizacji przystanku

Gdańsk Świętokrzyska – Węzeł Kowale

  • 7+288 km linii kolejowej
  • Lokalizacja przystanku: na niezagospodarowanym aktualnie terenie pod skrzyżowaniem ul. Świętokrzyskiej z projektowaną ul. Nową Bulońską Południową.
  • Lokalizacja peronu: w tunelu, 10 m poniżej poziomu istniejącego terenu
  • Dojście do peronu: schody z tunelu kolejowego + winda
  • Integracja z pozostałymi środkami transportu: autobus, tramwaj, rower, samochód osobowy (kiss&ride, park&ride)

Zdjęcia

Wideo

ZObacz panoramę 360 Proponowanej lokalizacji przystanku

Prezentowane przystanki, ich lokalizacje i nazwy są wyłącznie propozycją zawartą w Studium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowym projektu PKM Południe, którego ostateczny kształt może jeszcze ulec zmianie w efekcie dalszych szczegółowych analiz oraz konsultacji społecznych.